Blogas

5 priežastys, kodėl prieš pirkdami visada turėtumėte patikrinti automobilio istoriją

Kurio autorius 28/11/2019

Automobilio pirkimas daugeliui yra perdaug didelis ir svarbus įvykis, kad aklai pasitikėtų tuo, ką jiems pasakoja automobilių pardavėjas. Plius dauguma gerai žino, kokią reputaciją turi susikūrę naudotų automobilių pardavėjai.

Automobilio istorijos ataskaita yra vienas saugiausių, geriausių ir pigiausių sprendimų, kuris pirkėjui suteiks vertingų įžvalgų, kaip jis buvo prižiūrimas. Apžiūrint visada turėtumėte su savimi pasiimti automobilių mechaniką, nebent jūs pats apie juos tikrai gerai nusimanote. Svarbūs duomenys apie transporto priemonės istoriją ir mechanikos išmanymas užtikrins, kad ketinate įsigyti gerą variantą.

Tiesa ar melas?

Svarbiausia automobilio istorijos ataskaitos pirkimo priežastis yra įsitikinti, kad skelbime pateikta informacija yra teisinga. Jei kada nors pirkote automobilį, tada žinote, kad reklamose dažnai rašo: „Ką tik atvykęs iš Vokietijos, jokių eismo įvykių, originali rida, nereikia jokių investicijų, sėskite ir važiuokite!“.

Ataskaitoje bus pateikta tiksli informacija apie automobilio istoriją, ridą, avarijas, vagystes, gamintojų atšaukimus ir daugybė kitos naudingos informacijos. Jei pardavėjas meluoja, tuomet jūs turite rimtų priežasčių paprašyti mažesnės konkretaus automobilio kainos.

Patikima informacija

Ataskaitose nurodyta informacija sudaryta iš visos Europos atstovybių, sertifikuotų tarnybų, policijos, draudikų ir kitų duomenų bazių. Todėl galite būti užtikrinti, kad pateikiama informacija yra tiksli.

Pavyzdžiui, draudimo bendrovės taip pat skelbia eismo įvykių nuotraukas, kuriose pateikiamos vertingos įžvalgos apie galimas problemines sritis. Nedideli plastiko pažeidimai ar įbrėžimai automobilio šone nepažeis vientisumo ir kitų automobilio saugos sistemų. Bet jei pateiktose nuotraukose matoma, kad automobilis „prikeltas iš numirusių“, pirkimo reikėtų vengti bet kokia kaina.

Argumentas dėl derybų

Jei apžiūrėjote automobilį, kurio skelbimo tekstas nesutampa su tuo, ką matote ataskaitoje, tai yra geras argumentas paprašyti pardavėjo sumažinti kainą. Pardavėjai dažnai sako, kad automobilis yra puikios būklės ir nemato priežasties mažinti„idealaus“ automobilio kainos.

Pažeistus automobilius visi nori greitai parduoti, bet jei esate kvalifikuotas automobilių mechanikas ir žinote apie galimus pažeidimus, tada turite daug derybinių svertų nustatant kainą. Parodykite pardavėjui automobilio istorijos ataskaitą ir pamatysite, kaip atvimpa jo žandikaulis.

Automobilis taip pat gali būti vogtas

Pavogti automobiliai būna išrenkami atskirai dalimis. Vertingos dalys parduodamos daugeliui skirtingų garažų arba parduodamos kitoje šalyje. Skelbimo tekstą, prasidedantį „SKUBIAI parduodu!“, reikia žiūrėti atsargiai. Ypač tuo atveju, jei sandoris tik grynais pinigais arba siūloma kitokia šešėlinė schema.

Pavyzdžiui, automobilis Italijoje buvo nupirktas išperkamosios nuomos būdu, tada jis nuvežamas į Lietuvą ir parduodamas už pakankamai gerą kainą. Po trijų mėnesių negaudama mėnesinių įmokų, Italijos kredito įstaiga pateiks tarptautinę paiešką. O tai, savo ruožtu, reiškia, kad įsigytas automobilis bus konfiskuotas kito dokumentų patikrinimo metu. AutoDNA istorijos ataskaitose bus aiškiai nurodyta, ar automobilis šiuo metu ieškomas, ar anksčiau nebuvo vogtas.

Automobilio gamintojo atšaukimai

Ne mažiau svarbus veiksnys, kurio, atrodo, daugelis nepastebi, yra automobilių gamintojų  atšaukimai. Kiekvienais metais atšaukiama milijonai transporto priemonių su įvairiais defektais. Tai gali būti tiek nedidelės, tiek nesaugios funkcijos, taip pat rimtos problemos, galinčios sukelti nekontroliuojamą pagreitį, neveikiančias oro pagalves ir pan.

Automobilių istorijos ataskaitoje bus aiškiai nurodyta, ar automobilių gamintojas paskelbė apie konkretaus modelio atšaukimą. Tokiu atveju turėtumėte susipažinti su nurodytu defektu ir įsitikinti, kad jis buvo pašalintas. Tokius remontus pardavėjas turi atlikti nemokamai.

Nepirkite automobilio lyg “katės maiše” ir atidžiai įvertinkite kiekvieną automobilį. Atminkite, kad Lietuvoje vis dar gajus stereotipas, kad 10 metų ir senesni automobiliai neturėtų būti pravažiavę daugiau nei 200 000 km. Peržvelkite AutoDNA automobilio istorijos ataskaitą ir būkite žingsniu priekyje.

Suma komentarų: 0

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *