Kova su rūdimis yra iššūkis, su kuriuo anksčiau ar vėliau tenka susidurti kiekvienam vairuotojui. Ankstesniuoju etapu galime bandyti kovoti su rūdimis patys, ypač galime stengtis saugoti automobilį nuo jų atsiradimo. Tačiau kai jau rūdys padengs didesnį mūsų transporto priemonės kėbulo plotą, turėtume automobilį atiduoti į specialistų rankas.
Jei pažeisiu tarnybinį automobilį, kas mokės už jo remontą? Ar vadovas tikrina, kaip važinėju? Ar verta pirkti įmonių parduodamus automobilius?
Teoriškai kiekvienas vairavimo egzaminą išlaikęs vairuotojas turi žinoti saugaus eismo taisykles. Tačiau praktika labai skiriasi nuo kilnių įstatymų leidėjo norų, ypač kai kalbama apie eismą greitkeliuose.
Norėdami išsiaiškinti, kaip neprarasti automobilio valdymo, turime žinoti galimus slydimo būdus bei šio reiškinio priežastis. Be to, turime mokėti automobilį stabilizuoti, jei jau mums taip atsitiko.
Jau seniai girdime, kad dyzeliniai varikliai nebebus populiarūs. Jei dar ne dabar, tai netolimoje ateityje. Ar statistika patvirtina šias drąsias tezes?
Elektrinis automobilis neturėtų būti įkraunamas iš elektros lizdo. Rinkoje pamažu atsiranda vandenilio technologija, kuri turi daug „įprastų“ elektromobilių privalumų, be to, neturi dviejų pagrindinių tokių automobilių trūkumų – gana mažo nuvažiavimo nuotolio ir ilgalaikio įkrovimo.
Automobilių gamintojai su dideliu malonumu rašo kataloguose apie galimybę įsigyti skirtingų modelių su 4 x 4 pavara. Deja, šiame apibrėžime dažnai slypi skirtingai veikiančios sistemos. Taigi siūlome sužinoti, ką iš tikrųjų turi omenyje pardavėjas, sakydamas „4 varomieji“.
Tinkama, reguliariai keičiama alyva ir reikiamo jos kiekio palaikymas suteikia šansą ilgai eksploatuoti net labai „pavargusį“ variklį ir jo sistemas.
Kasmet, kas 15 tūkst. km, o gal kas 100 tūkst.? Nuomonės apie tai, kaip dažnai keisti variklio alyvą, skirtingos jau daugelį metų. Tad pažiūrėkime, kuris atsakymas arčiausiai tiesos.
Važiuoti per lietų gali būti taip pat sunku ir pavojinga, kaip sningant ar esant tirštam rūkui. Todėl patariame laikytis kelių paprastų taisyklių, kurios padės Jums pasiekti tikslą sklandžiai net per liūtį.
Remiantis policijos statistikos duomenimis, užmigimas vairuojant yra pirmame dažniausių eismo įvykių priežasčių dešimtuke. Kiekvienais metais dėl šios priežasties keli šimtai asmenų patiria traumų ir keliasdešimt – žūsta. Taigi verta pasidomėti, kaip išvengti užmigimo prie vairo.
Prastos kokybės (neatitinkantys standartų) alyva ir degalai – tai varikliui pražūtingas duetas. Autokoncernų gaminami varikliai praktiškai kasmet tampa vis našesni. Inžinieriai nuolat tobulina gaminius, siekdami pasiekti kuo geresnius parametrus, išlaikant ekonomiškumą ir ekologijos standartų atitikimą. Rezultate varikliai vis labiau apkraunami, jie tampa vis jautresni alyvos ir degalų kokybei.